fbpx
Galimi filtrai
Home Phone
HUMMEL palaidine/tunika ALBERTE

17,95 

17,95 

Pasirinkti savybes

HUMMEL palaidine/tunika ALBERTE

17,95 

Išvalyti
Wishlist icon Pridėti į norų sąrašąPridėti į norų sąrašą

Aprašymas

Prekės ženklo HUMMEL stilinga, praktiška ir patogi palaidinė/tunika mergaitei. palaidinė turi dviejų kniedžių užsegimą ant peties, kas labai palengvina rūbo apsimovimą/nusimovimą. Rankogaliai atlenkti su alyvinės spalvos stilinga detale bei priekinėje dalyje yra siuvinėta alyvinė bitutė. Palaidinės priekinėje dalyje baltas prekės ženklo HUMMEL logotipas. Tai puikus pasirinkimas aktyviam laisvalaikiui ar darželiui. Megztukas pagamintas iš aukštos kokybės audinio. Gaminys turi Oeko-Tex standart 100 sertifikatą.

OEKO-TEX 100 standartas yra visuotinai pripažintas ekologinis standartas, kuriame pateiktos griežtos leistinų kenksmingų medžiagų kiekių normos tekstilės produkcijai bei tyrimų metodai. Patikrinta ir sertifikuota, turinti OEKO-TEX 100 ženklą, produkcija neturi nepalankaus, kenksmingo poveikio vartotojams.

Brand

HUMMEL

Hummel egzistuoja sportininkų gyvenime jau beveik 100 metų. Tai jų aistra. Jie  gerbia draugystę, švenčia pergales ir su džiaugsmu priima galimybes žaisti, dalytis ir mėgautis sportu visą gyvenimą.

Jų prekinio ženklo charakteris nusakomas bendromis komandos pastangomis. Jie yra tokie varžovai, kurie nesitaikys. Jie nebijo užimti tvirtos pozicijos ir kalbėti už tai, kuo tiki. Kad ir ką darytų, daro tai visi kartu. Priima kiekvieną iššūkį, su kuriuo susiduria. Tam, kad pradėtum įgyvendinti pokyčius reikia turėti k…*. Išsiskirti. Ir tai yra jų požiūris.

Jie kovoja už lygybę ir visų žmonių įsitraukimą. Jiems aikštelė nėra mūšio laukas. Tai arena dalintis didybe. O judėti juos į priekį skatina pažanga bei galimybė į žaidimą įnešti sąžiningumo, širdies ir aistros. Tai jų esmė. Jiems patinka konkurencija ir pats žaidimas. Pasitaikius progai, nedvejodami įtraukia, nes tiki, kad svarbias kovas reikia kovoti ir už aikštės ribų. Jie palaiko antiherojus, pakelia priešininkus ir meta iššūkį konvencijoms. Jie kovoja už bendruomenių įsitraukimą, įgalinimą ir žaidimo keitimo perspektyvas.

Taip jie KEIČIA PASAULĮ SPORTU.

Originali Hummel mintis:

*Because it takes balls to drive change.

Papildoma informacija

Drabužių dydis

,