NEMOKAMAS PRISTATYMAS NUO 89 EUR IŠSIUNČIAME PER 1 DARBO DIENĄ
Vyriška striukė Helly Hansen HUDSON (pilka)
Original price was: 350,00 €.149,00 €Current price is: 149,00 €.
Helly Hansen Hudson Parka – tai šilta, jauki ir vandeniui nelaidi vyriška žieminė striukė, pasižyminti taškine atskiroms kūno zonoms pritaikyta išorine medžiaga, skirta palaikyti optimalią kūno šilumą bei išmania krūtinės srityje integruota LifePocket™ kišenėle, ilgesniam jūsų telefono baterijos veikimo laikui.
Miesto stilius, kišenių gausa, šiltas gobtuvas su dirbtiniu kailiu ir kontrastinė medžiaga ties pečiais užtikrins, kad ši striukė bus Jūsų pasirinkimas šaltesnėmis dienomis.
- Striukė pasiūta iš HellyTech® Protection audinio – pasižyminčio kvėpuojančiomis, tačiau visiškai vandeniui ir vėjui nelaidžiomis savybėmis. 2 sluoksnių poliamido audinys, puikiai kvėpuojanti ir vandeniui nelaidi membrana su strategiškai izoliuotomis siūlėmis užtikrins, kad vanduo neprasiskverbs net ir per mažus siūlių tarpelius.
- Pilna Primaloft®Black šilumos izoliacija, 133g/m²
- Taškinė atskiroms kūno zonoms pritaikyta išorinė medžiaga ties pečių linija, užtikrins drabužio ilgaamžiškumą ir kūno apsaugą nuo įvairių oro sąlygų.
- Šiltas ir minkštas gobtuvo pamušalas, šaltomis dienomis puikiai išlaiko šilumą galvai bei ausims
- Reguliuojamas gobtuvas
- Viduje vėjo žvarbumo indeksų lentelė
- Dvi kišenės skirtos daiktams susidėti iš viršaus ir iš šono
- Vidinė kišenė raktams ar pinigams saugoti
- Komfortiški priglundantys rankogaliai
- Kišenė LifePocket™ – sukurta siekiant užtikrinti kuo ilgesnį jūsų elektronikos prietaiso baterijos veikimo laiką šaltu oru, viduje naudojant šilumą palaikantį Primaloft izoliacinį užpildą. Kišenė Life Pocket išlieka 2 kartus šiltesnė nei įprasta slidinėjimo striukės kišenė, kad būtų užtikrintas saugumas ir patogumas, jums esat kalnuose ar kalvose.
Išmatavimai:
- Pastaba: matavimai atlikti striukės ramybės būsenoje, tad galima +/- 2 cm paklaida
M | L | XL | 2XL | |
Krūtinės apimtis | 58 | 63 | 68 | 73 |
Priekinės dalies ilgis nuo peties iki apačios | 76 | 80 | 83 | 86 |
Nugarinės dalies ilgis nuo peties iki apačios | 81 | 85 | 88 | 91 |
Rankovės ilgis nuo pažasties | 50 | 50 | 53 | 56 |
Brand
HELLY HANSEN
140 METŲ INOVACIJŲ TRADICIJOS1877 m. kapitonas Helly Juell Hansen suprato, kad reikia geresnės apsaugos nuo atšiaurių Norvegijos oro sąlygų. Jis ir jo žmona Maren Margarethe pradėjo mirkyti stambius skalbinius sėmenų aliejuje. Šis modernus procesas leido sukurti vandeniui atsparius drabužius jūroje dirbantiems darbuotojams, taip ir gimė Helly Hansen.Jūrų kapitonėas Helly Juell Hansen įkūrė Helly Hansen kartu su savo žmona Maren Margrethe. Dirbdami iš savo rūsio, novatoriška ir darbšti pora nenumaldomai dirbo kurdama darbo drabužius ilgoms dienoms jūroje. Norvegijos gamintojas greitai tapo pagrindiniu drabužių pramonės žaidėju. Praėjus vos metams nuo įkūrimo, Helly Hansen buvo apdovanota pirmuoju iš daugelio apdovanojimų pasaulinėje parodoje Paryžiuje.Likusi dalis – tikras norvegiškas pramoninis nuotykis. Per trumpą laiką Helly Hansen padidino gamybą, pastatė ir pirko gamyklas visoje šalyje, išplėtė gaminių asortimentą. Helly Hansen gamino viską – nuo žemės ūkio ir pramonės gaminių iki gelbėjimosi liemenių, dujokaukių ir kilimėlių.NE TIK ŽVEJAMS: MADINGI LAISVALAIKIO DRABUŽIAIDešimtojo dešimtmečio pradžioje žmonės pradėjo turėti daugiau laisvo laiko, o Helly Hansen buvo viena pirmųjų, kūrusių drabužius įvairiems tikslams. Helly Hansen į nuolat tobulėjančią gaminių liniją įtraukė stovyklavimo ir buriavimo įrangą, taip pat madingus lietaus drabužius, skirtus naudoti mieste. Moss miesto ir pramonės muziejaus archyve galite rasti Helly Hansen 1913 metų laisvalaikio drabužių reklamą! Darbo drabužiai buvo tik pradžia.NUOLATINIS PROCESAS: TECHNOLOGIJŲ PAIEŠKOSNors Helly Hansen drabužiai nuo lietaus vis dar svarbūs, jų techninės naujovės įtvirtino jų pozicijas ekstremaliose sporto šakose, tokiose kaip buriavimas ir slidinėjimas. Šiandien jų gaminius naudoja elitiniai buriuotojai, daugiau nei 55 000 kalnų profesionalų ir gidų, daugiau nei 200 slidinėjimo kurortų. Kalbant apie naujoves, jie niekada nenustoja dirbti. Kas šešis mėnesius pristato naują kolekciją ir turi nuolat permąstyti bei išbandyti naujus produktus. Tai dinamiškas procesas. Viena iš priežasčių, kodėl jie taip gerai prisitaiko, yra ta, kad nuolat ieško funkcinio praktiškumo.